All.gportal.hu  Következő Forma-1 futam: 2010. július 25., Németország, Hockenheim
All.gportal.hu Következő Forma-1 futam: 2010. július 25., Németország, Hockenheim
Friss hír

Regisztrált felhasználók: 927- -->1171 :D - Köszönöm a sok regisztrációt ;)

A frissítések megkezdődtek az oldalon!

2008as futamok letöltése: 1 2 3



2010es futamok letöltése: 1

 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Az oldal bannere



Főoldalra

 
A hét képe
 
A hét videója
 
Zenekereső
MP3 Kereső

Ide írd be az együttes nevét vagy a szám címét amit le akarsz tölteni! 

 
Menü
 
Michael Schumacher
 
Link
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Böngészők száma az oldalon
Látogató van az oldalon
 
Számláló
Indulás: 2005-10-23
 
E-mail
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Versenyek eredményei - 2008

1.Futam 2008.03.16
Ausztrál GP - Melbourne
Pole: Lewis Hamilton
Győztes: Lewis Hamilton

2.Futam 2008.03.23
Maláj GP - Sepang
Pole: Felipe Massa
Győztes: Kimi Raikkönen

3.Futam 2008.04.06
Bahrein GP - Sakhir
Pole: Robert Kubica
Győztes: Felipe Massa

4.Futam 2008.04.27 
Spanyol GP - Barcelona
Pole: Kimi Raikkönen
Győztes: Kimi Raikkönen

5.Futam 2008.05.11 
Török GP - Istambul
Pole: Felipe Massa
Győztes: Felipe Massa

6.Futam: 2008.05.25
Monaco GP - Monte Carlo
Pole: Felipe Massa
Győztes: Lewis Hamilton

7.Futam: 2008.06.08 
Kanada GP - Montreal
Pole: Lewis Hamilton
Győztes: Robert Kubica

8.Futam: 2008.06.22
Francia GP - Magny-Cours
Pole: Kimi Raikkönen
Győztes: Felipe Massa

9.Futam: 2008.07.06
Brit GP - Silverstone
Pole: Heikki Kovalainen
Győztes: Lewis Hamilton

10.Futam: 2008.07.20
Német GP - Hockenheim
Pole: Lewis Hamilton
Győztes:
Lewis Hamilton

11.Futam: 2008.08.03
Magyar GP - Mogyoród
Pole: Lewis Hamilton
Győztes: Heikki Kovalaien

12.Futam: 2008.08.24 
Európa GP - Valencia
Pole: Felipe Massa
Győztes: Felipe Massa

13.Futam: 2008.09.07
Belga GP - Spa
Pole: Lewis Hamilton
Győztes: Felipe Massa

14.Futam: 2008.09.14 
Olasz GP - Monza
Pole: Sebastian Vettel
Győztes:
Sebastian Vettel

15.Futam: 2008.09.28 (éjszaka)
Szingapúr GP - Szingapúr
Pole: Felipe Massa
Győztes: Fernando Alonso

16.Futam: 2008.10.12
Japán GP - Fuji
Pole:
Lewis Hamilton
Győztes: Fernando Alonso

17.Futam: 2008.10.19
Kína GP - Shanghai
Pole:
Lewis Hamilton
Győztes: Lewis Hamilton

18.Futam: 2008.11.02
Brazil GP - Interlagos
Pole:
Felipe Massa
Győztes: Felipe Massa

2008 Világbajnoka: Lewis Hamilton

 
Képek 2002

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Brazil Nagydíj

San Marino-i Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Osztrák Nagydíj

Monte Carló-i Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Európa Nagydíj

Brit Nagydíj

Francia Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Belga Nagydíj

Olasz Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Japán Nagydíj

 
Képek 2004

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Bahreini Nagydíj

San Marinói Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Monacói Nagydíj

Európa Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Francia Nagydíj

Brit Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Belga Nagydíj

Olasz Nagydíj

Kínai Nagydíj

Japán Nagydíj

Brazil Nagydíj

 
Képek 2006

Bahreini Nagydíj

Maláj Nagydíj

Ausztrál Nagydíj

San Marino-i Nagydíj

Európa Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Monte Carló-i Nagydíj

Brit Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Francia Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Török Nagydíj

Olasz Nagydíj

Kínai Nagydíj

Japán Nagydíj

Brazil Nagydíj

 
Képek 2008

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Bahreini Nagydíj

Spnayol Nagydíj

 
Ne másolj!
 
2003 archív
2003 archív : Parádés futamot nyert Schumi Ausztriában

Parádés futamot nyert Schumi Ausztriában

  2007.01.22. 21:24

Az utolsó Osztrák Nagydíj szédületes versenyt hozott, volt itt minden, mi szem szájnak ingere: a mezőny csak harmadszorra tudott elrajtolni, volt safety car, egy kis eső, valamint tűz a Ferrari-boxban. Schumacher persze nyert így is, pedig egy olajfolt is megpróbálta feltartóztatni.

 Forrás: EPA

Schumi így előzte meg Räikkönent

Cristiano da Matta miatt csak harmadjára tudott elstartolni a mezőny, s ha minden rendben ment volna, Michael Schumacher simán nyerte volna a futamot. Az ötszörös világbajnoknak azonban kisebb gondjai támadtak az üzemanyagtöltő rendszerrel, autója néhány pillanatra lángra is kapott első boxkiállásánál. Hogy a sors igazságot szolgáltasson, néhány körrel később elfüstölt az éllovas Montoya motorja, így Schumacher egy előzési manőver után visszakerült az első helyre. Kétségtelen, szerencséje volt a Ferrari pilótájának, ismerős lehet azonban a mondás: mázlija csak a legjobbaknak van...

A maranellóiak egyébként könnyen kettős győzelmet arathattak volna (így Schumacher is átvette volna a vezetést a világbajnoki pontversenyben, most "csak" a Ferrarinak sikerült a McLarennel szemben), ám Barrichello mindkét kerékcseréjénél becsúszott egy apróbb hiba, így a brazil csak harmadik lett. A második helyen a finn Kimi Räikkönen végzett, így továbbra is vezeti a világbajnokságot.

Fernando Alonso szombati hibája után úgy határozott, nem ismétli meg Kimi Räikkönen barcelonai "bravúrját" (a finn 30 méter után esett ki Pizzonia lefulladó autója miatt), s a rajtrács vége helyett a boxutcából lódult (tartalékautójával) a többiek után. Mark Webber szintén a depóból startolt.

Az első rajt egyébként nem jött össze, az egyik toyotás, jelesül da Matta néhány másodperccel a piros lámpák kialvása előtt hibát jelezve integetni kezdett, így néhányan hiába mozdultak be, nem startolhatott el a mezőny, új rajtprocedúra kezdődött. Néhány perccel később lódulhattak neki Schumacherék a második felvezető körnek, amely egyébként már beleszámított a versenytávba. Hogy a helyzet fokozódjon, da Matta autója nem indult el, így csak a mezőny végére sorolhatott be, ezt követően azonban ismét eljátszotta az integetős játékát, vagyis még tovább csúszott a rajt.

A harmadik felvezető kört (az amúgy szülinapos) Heinz-Harald Frentzen nem tudta elkezdeni. A német villámgyorsan kiszállt autójából, s elindult a boxba a tartalékért, amely egyébként csapattársára, Nick Heidfeldre volt beállítva. Nem is sikerült elindulnia vele. Harmadszorra azért csak sikerült lezavarni a rajtot, Michael Schumacher hibátlanul jött el, s simán megőrizte az első helyet Räikkönennel szemben. A harmadik helyről induló Montoya azonban megelőzte a finnt, Barrichello az ötödikről feljött a negyedik helyre, így az első kör után M. Schumacher, Montoya, Räikkönen, Barrichello, Heidfeld, Pizzonia, Trulli, Button volt a sorrend.

Jos Verstappen autója azonnal, még a célegyenesben felmondta a szolgálatot, mivel azonban nem sikerült időben letolni a pályáról, beküldték a safety cart. (Alonso és Webber nagyon jól járt, egyrészt autójukat nem rombolta a sok rajt, másrészt a safety car miatt erőlködés nélkül érték utol a mezőnyt.) A biztonsági autó pályán tartózkodása alatt Panis és Wilson is a boxba hajtott, harmadik kör végén való távozásakor pedig semmi sem változott, M. Schumacher biztosan tartotta maga mögött a mutogató Montoyát (a kolumbiainak az nem tetszett, ahogy Schumacher diktálta a tempót).

Panis hiába járt a depóban, az idény során (hatból) ötödször is kiesett, miután Toyotája úgy gondolta, inkább nem csinálja végig az Osztrák Nagydíjat. Schumacher néhány forduló alatt több mint három másodperces előnyt hozott össze Montoyával szemben (autózott néhány leggyorsabb kört is közben), Barrichello pedig néhány tizedre közelítette meg Räikkönent.

12 kör után majd' hét másodperc volt Schumacher előnye, ám megérkezett az időjósok által jövendölt eső. El is kezdtek csúszkálni a pilóták, mivel azonban csak a pálya bizonyos részein esett, nem kezdődtek el a vad kerékcserék: mindenki kivárásra játszott. Coulthard ebben a nagy kivárásban feljött a nyolcadik helyre, s mivel a megpördülő Trulli kiment kereket cserélni, nem sokkal később már hetedik volt.

Montoya eszeveszett száguldozásba kezdett a csúszos pályán, volt olyan kör, amikor három másodpercet hozott Schumacheren. A 21. körben azonban kiment kereket cserélni (száraz gumikat kapott), így fáradozásai teljesen hiábavalónak bizonyultak. Coulthard is szervizelt, majd Barrichello, a brazil autójára azonban csak kilenc másodperc után tudták rácsatlakoztatni az üzemanyagtöltő csövet, így rengeteg időt veszített.

Két körrel később Schumacher is a depóba hajtott, s a tankolóberendezés nála is csődött mondott. Még szerencse, hogy nem történt tragédia, egy kis üzemanyag ugyanis kifolyt, s lángra kapott: Schumacherre csak úgy spriccelt a poroltó... A német a harmadik helyre tudott visszaérni: Montoya vette át az első helyet, Räikkönen pedig a Ferrari szerencsétlenkedése alatt ment el az ötszörös világbajnok mellett. 25 kör után Montoya, Räikkönen, M. Schumacher, Button, Barrichello, Alonso, R. Schumacher, Heidfeld volt a sorrend.

Az eső időközben alábbhagyott, a Ferrari mérnökei pedig gőzerővel dolgoztak az üzemanyagtöltő rendszer helyreállításán. Volt dolguk bőven... A 31. körben aztán egyszerre számtalan dolog történt: előbb Schumacher megpróbálta megelőzni Räikkönent, nem járt azonban sikerrel. Nem sokkal később az éllovas Montoya motorja elfüstölt, Schumacher pedig valahol mégis elment a mclarenes mellett, így a német kalandos körülmények között ugyan, de visszavette az első helyet. Villeneuve és Coulthard mindeközben a hátsó traktusban Fisichellát leckéztette meg.

A 34. körben Barrichello felnyomult a harmadik helyre, tanítani való módon tudta le az angol úriember módjára vezető Buttont. Nem sokkal később Alonso is megérkezett a BAR-Honda versenyzője mögé, kisvártatva azonban "lekopott", mert ki kellett hajtania a depóba.

A 42. körben M. Schumacher ismételten kiment tankolni (a jelek szerint sikerült megreparálni a rendszert), 12 másodpercig tartott a kerékcseréje (több benzin kellett az elszúrt első kiállás miatt). A német a harmadik helyre tért vissza, azaz Räikkönen vette át az első helyet, Barrichello volt a második, hátránya azonban csak 19 másodperc volt a finn pilótával szemben.

A 44. körben Alonso a célegyenes végén (vélhetően technikai hiba miatt) kicsúszott (a spanyol idén először nem szerzett pontot!), a pályára azonban olajat folyatott, így össznépi csúszkálás kezdődött abban a kanyarban. A 49. körben tudta le Räikkönen második kerékcseréjét, Schumachert azonban nem tudta megelőzni, így a harmadik helyre érkezett vissza. Egy fordulóval később Barrichello is tankolt, a Ferrari azonban ismét hibázott kicsit, így a brazil csak Räikkönen mögé sorolt vissza. Mindeközben a negyedik helyről kiálló Villeneuve autója lefulladt, s hosszú percekig tartott, mire sikerült újraindítani. A kanadai a 13. helyre tért vissza. 52 kör után M. Schumacher, Räikkönen, Barrichello, Button, R. Schumacher, Coulthard, Webber, Trulli volt a sorrend a pontszerző helyeken.

Az 56. kör végére öt másodpercre csökkent a különbség Räikkönen és Barrichello között, R. Schumacher pedig ugyanott, ahol a pénteki időmérőn is tette, kicsúszott, így Coulthard vette át tőle az ötödik helyet. Hét körrel a leintés előtt Barrichello utolérte a McLaren finn versenyzőjét, s kisvártatva el is kezdte nézegetni, hogy hol tudna elmenni mellette.

Három körrel a vége előtt kétszer is megpróbálkozott az előzéssel Barrichello, Räikkönen azonban mindkét külső ívről érkező támadást visszaverte, így a leintésig nem változott semmi: Michael Schumacher nyert, Räikkönen lett a második, Barrichello pedig a harmadik. Jenson Button szép csendben behozta a BAR-Hondát a negyedik helyre, az ötödik helyen David Coulthard, a hatodikon Ralf Schumacher, a hetediken a harmadik leggyorsabb kört elérő Mark Webber, míg a nyolcadikon Jarno Trulli végzett.

1. M. Schumacher (német, Ferrari) 1:24:04.888 ó (213.003 km/óra átlagsebesség)
2. Räikkönen (finn, McLaren-Mercedes) 3.362 mp hátrány
3. Barrichello (brazil, Ferrari) 3.951 mp h
4. Button (angol, BAR-Honda) 42.243 mp h
5. Coulthard (skót, McLaren-Mercedes) 59.740 mp h
6. R. Schumacher (német, Williams-BMW) 1 kör h
7. Webber (ausztrál, Jaguar-Cosworth) 1 kör h
8. Trulli (olasz, Renault) 1 kör h
9. Pizzonia (brazil, Jaguar-Cosworth) 1 kör h
10. da Matta (brazil, Toyota) 1 kör h
11. Firman (ír, Jordan-Ford) 1 kör h
12. Villeneuve (kanadai, BAR-Honda) 1 kör h
13. Wilson (angol, Minardi-Cosworth) 2 kör h

Kiesett:

Fisichella (olasz, Jordan-Ford)
Heidfeld (német, Sauber-Petronas)
Alonso (spanyol, Renault)
Montoya (kolumbiai, Williams-BMW)
Panis (francia, Toyota)
Frentzen (német, Sauber-Petronas)
Verstappen (holland, Minardi-Cosworth)
   
Leggyorsabb kör: M. Schumacher (német, Ferrari) 1:08.163 perc
   
Következik a világbajnokság hetedik futama: Monacói Nagydíj (Monte-Carlo, június 1.)

 
Michael Schumacher Szurkolói Klub
 
Schumi Vodafone-s reklámja
 
Következő futam
 
Óra
 
Chat
A Chatben tilos mindenfatja oldalreklámozás! Jó beszélgetést!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Véleménykérdezés
Ki a Forma-1 legeslegjobb pilótája?

Michael Schumacher
Felipe Massa
Kimi Raikkönen
Fernando Alonso
Juan-Manuel Fangio
Mika Häkkinen
Ayrton Senna
Alain Prost
Niki Lauda
Rubens Barrichello
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavazás
Milyen az oldal?

Ez a legjobb F1-es oldal
Nagyon tetszik az oldal
Jó az oldal, de kell még videó
Jó az oldal de kell még kép
Nem tetszik az oldal
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Képek 2003

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Brazil Nagydíj

San Marinó-i Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Osztrák Nagydíj

Monte Carló-i Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Európa Nagydíj

Francia Nagydíj

Brit Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Olasz Nagydíj

Amerikai Nagydíj
 
Japán Nagydíj

 
Képek 2005

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Bahreini Nagydíj

San Marinó-i Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Monte Carló-i Nagydíj

Európa Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Francia Nagydíj

Brit Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Török Nagydíj

Olasz Nagydíj

Belga Nagydíj

Brazil Nagydíj

Japán Nagydíj

Kínai Nagydíj

 
Képek 2007

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Bahreini Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Monte-Carlói Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Francia Nagydíj

Brit Nagydíj

Európa Nagydíj

Magyar Nagydíj

Török Nagydíj

Olasz Nagydíj

Belga Nagydíj

Japán Nagydíj

Kínai Nagydíj

Brazil Nagydíj

 
Más oldalak bannerei
 
SMS
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?