All.gportal.hu  Következő Forma-1 futam: 2010. július 25., Németország, Hockenheim
All.gportal.hu Következő Forma-1 futam: 2010. július 25., Németország, Hockenheim
Friss hír

Regisztrált felhasználók: 927- -->1171 :D - Köszönöm a sok regisztrációt ;)

A frissítések megkezdődtek az oldalon!

2008as futamok letöltése: 1 2 3



2010es futamok letöltése: 1

 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Az oldal bannere



Főoldalra

 
A hét képe
 
A hét videója
 
Zenekereső
MP3 Kereső

Ide írd be az együttes nevét vagy a szám címét amit le akarsz tölteni! 

 
Menü
 
Michael Schumacher
 
Link
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Böngészők száma az oldalon
Látogató van az oldalon
 
Számláló
Indulás: 2005-10-23
 
E-mail
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Versenyek eredményei - 2008

1.Futam 2008.03.16
Ausztrál GP - Melbourne
Pole: Lewis Hamilton
Győztes: Lewis Hamilton

2.Futam 2008.03.23
Maláj GP - Sepang
Pole: Felipe Massa
Győztes: Kimi Raikkönen

3.Futam 2008.04.06
Bahrein GP - Sakhir
Pole: Robert Kubica
Győztes: Felipe Massa

4.Futam 2008.04.27 
Spanyol GP - Barcelona
Pole: Kimi Raikkönen
Győztes: Kimi Raikkönen

5.Futam 2008.05.11 
Török GP - Istambul
Pole: Felipe Massa
Győztes: Felipe Massa

6.Futam: 2008.05.25
Monaco GP - Monte Carlo
Pole: Felipe Massa
Győztes: Lewis Hamilton

7.Futam: 2008.06.08 
Kanada GP - Montreal
Pole: Lewis Hamilton
Győztes: Robert Kubica

8.Futam: 2008.06.22
Francia GP - Magny-Cours
Pole: Kimi Raikkönen
Győztes: Felipe Massa

9.Futam: 2008.07.06
Brit GP - Silverstone
Pole: Heikki Kovalainen
Győztes: Lewis Hamilton

10.Futam: 2008.07.20
Német GP - Hockenheim
Pole: Lewis Hamilton
Győztes:
Lewis Hamilton

11.Futam: 2008.08.03
Magyar GP - Mogyoród
Pole: Lewis Hamilton
Győztes: Heikki Kovalaien

12.Futam: 2008.08.24 
Európa GP - Valencia
Pole: Felipe Massa
Győztes: Felipe Massa

13.Futam: 2008.09.07
Belga GP - Spa
Pole: Lewis Hamilton
Győztes: Felipe Massa

14.Futam: 2008.09.14 
Olasz GP - Monza
Pole: Sebastian Vettel
Győztes:
Sebastian Vettel

15.Futam: 2008.09.28 (éjszaka)
Szingapúr GP - Szingapúr
Pole: Felipe Massa
Győztes: Fernando Alonso

16.Futam: 2008.10.12
Japán GP - Fuji
Pole:
Lewis Hamilton
Győztes: Fernando Alonso

17.Futam: 2008.10.19
Kína GP - Shanghai
Pole:
Lewis Hamilton
Győztes: Lewis Hamilton

18.Futam: 2008.11.02
Brazil GP - Interlagos
Pole:
Felipe Massa
Győztes: Felipe Massa

2008 Világbajnoka: Lewis Hamilton

 
Képek 2002

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Brazil Nagydíj

San Marino-i Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Osztrák Nagydíj

Monte Carló-i Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Európa Nagydíj

Brit Nagydíj

Francia Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Belga Nagydíj

Olasz Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Japán Nagydíj

 
Képek 2004

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Bahreini Nagydíj

San Marinói Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Monacói Nagydíj

Európa Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Francia Nagydíj

Brit Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Belga Nagydíj

Olasz Nagydíj

Kínai Nagydíj

Japán Nagydíj

Brazil Nagydíj

 
Képek 2006

Bahreini Nagydíj

Maláj Nagydíj

Ausztrál Nagydíj

San Marino-i Nagydíj

Európa Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Monte Carló-i Nagydíj

Brit Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Francia Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Török Nagydíj

Olasz Nagydíj

Kínai Nagydíj

Japán Nagydíj

Brazil Nagydíj

 
Képek 2008

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Bahreini Nagydíj

Spnayol Nagydíj

 
Ne másolj!
 
2003 archív
2003 archív : Montoya leiskolázta a mezőnyt a Német GP-n

Montoya leiskolázta a mezőnyt a Német GP-n

  2007.01.29. 13:35

Juan Pablo Montoya rajt-cél győzelmet aratott a Német Nagydíjon, így pályafutása harmadik futamgyőzelmét szerezte meg, s hat pontra közelítette meg Michael Schumachert a világbajnoki pontversenyben. A német ugyanis nem sokkal a leintés előtt defekt miatt elveszítette biztos második helyét, s végül csak a hetedik helyre tudta behozni Ferrariját. A dobogó második foka David Coulthardnak, a harmadik pedig Jarno Trullinak jutott a rajtbalesettel (amelynek áldozatává vált Kimi Räikkönen, Ralf Schumacher és Rubens Barrichello) is színesített futamon

Juan Pablo Montoya nyerte a Német Nagydíj vasárnapi futamát, mit sem törődve a mögötte zajló izgalmas eseményekkel. Az élről rajtolva, nyugodt autózással, pár kör híján, szinte rajt-cél győzelmet aratva szerezte meg idei második győzelmét. A most megszerzett tíz ponttal ő lépett elő a címvédő, ötszörös világbajnok legfőbb riválisává, hiszen a rajtbalesetben kieső Kimi Räikkönen ma nem szerzett pontot, így a kolumbiai vette át tőle a második helyet a bajnokságban.

Michael Schumacher a hatodik helyről vágott neki a 67 körös versenynek, és lendületesen jött volna felfelé, azonban a két Renault-val sokáig meggyűlt a baja. Miután sikeresen átküzdötte magát rajtuk a második helyen autózott, azonban a bal hátsó Bridgestone gumi nem bírta a kemény igénybevételt, három körrel a vége előtt defektet kapott. Schumacher a boxba hajtott új abroncsért, de a dobogós hely így elúszott számára, végül a két pontot érő hetedik helyen intette le a kockás zászló, mellyel megtartotta vezető helyét a bajnokságban.

A német világbajnok szerencsétlen defektjével David Coulthard ölébe hullott a második hely. A skót pilótának már 41 pontja van a mostani nyolccal együtt, így még akár a világbajnoki címre is megmaradt a matematikai esélye. Mögötte a két Renault ért célba, Jarno Trulli állhatott fel a dobogó legalsó fokára, míg Fernando Alonso a megszerzett öt pontnak örülhetett.

Szintén kettős sikernek örülhet a Toyota, Olivier Panis idei legjobbját elérve lett az ötödik, míg Cristiano da Matta idén már másodszor ért célba a hatodik helyen. Az utolsó pontszerző helyre Jenson Button kormányozta be BAR Hondáját.

Már az első kanyar bevétele is gondot okozott sokaknak a rajtnál. Az élen Montoya jól kapta el a rajtot, csapattársa, Ralf Schumacher azonban kicsit lassan reagált. Annál jobban, talán mindenkinél is, indult el viszont Kimi Räikkönen, aki balról akart elmenni Rubens Barrichello mellett, akit viszont a kis Schumacher nem akart elengedni. Ralf balra húzta a Williams-ét, emiatt Barrichello Ferrarijának bal első kereke megpöckölte Räikkönen jobb hátsóját. A finn McLarene ettől megpördült, nekivágódott Schumacher Williams-ének, majd irányíthatatlanul csapódott a célegyenes végi gumifalnak.

Az iszonyatosan összetört, és itt-ott lángoló McLarenből Räikkönen szerencsére önerőből szállt ki, ennek ellenére a Doctor Car megállt neki segíteni, azonban a finn még visszafutott a boxba a tartalékautóhoz, hátha visszalövik a rajtot. Azonban érthetetlen módon a piros zászló helyett csak a Safety Car-t küldták a pályára.

Pedig a finn kocsiján kívül Barrichello Ferrarija is összetört, így a brazil sem tudta folytatni a versenyt. Sőt a mezőny hátsó régióiban sem fértek el sokan az első kanyarban. Ralph Firman elfékezte magát, ami önmagában nem lett volna gond, ha nincs előtte Heinz-Harald Frentzen Sauber-je. De ott volt, így a sárga Jordan felöklelte hátulról a Saubert, emiatt látványos törmelékfelhő közepette Firman is kiesett a versenyből

Rajtuk kívül még Justin Wilson keveredett lökdösődésbe az egyik BAR-ral, amit keresztbe is fordított. Azonban ő sem járt szerencsével, mert Firman Jordan-e az ütközés után visszatérve a bukótérből nekiment a brit Jaguar-jának.

Az első kör végén hárman is a boxba hajtottak egy kis generálra, azonban Schumacher Williams-ének az oldala annyira összetört, hogy azt már nem tudták rendbe hozni a szerelők. Így járt a Sauber szintén hazai versenyzője Frentzen is, aki átült ugyan a tartalékautóba, abban reménykedve, hogy új rajt lesz, de neki is csalódnia kellett.

Az első kört, így Montoya, Trulli, Alonso, Michael Schumacher, Mark Webber, Coulthard, Panis, da Matta, Giancarlo Fisichella, Nick Heidfeld sorrendben fejezték be.

A roncsok eltakarítása után kijött a pályáról a Safety Car. A repülőrajtot követően rendeződtek a sorok, ki-ki tartotta a pozícióját, az ötödik körben Wilson visszatért a küzdelembe.

A hetedik kör hozta meg az első látványos előzést, Coulthard a Parabolika végén a visszafordítóban elment Webber mellett, így feljött az ötödik helyre. A következő körben Wilson és Fisichella autója is lelassult a pályán, mindketten kimentek a boxba. Wilson kiszállt a Jaguar-ból, feladta a küzdelmet az első felfüggesztés hibája miatt. A Jordan talpon maradt autóját igen hosszasan szerelték, 35 másodpercig bíbelődtek a kocsival, de Fisichella vissza tudott térni a versenybe, igaz már csak körhátránnyal.

Az előre megjósolt három kiállásos taktikának megfelelően a 14. körben megkezdődtek a kerékcserék, amiket Trulli nyitott meg. A 8.4 szekundumos cserét követően a másodikról az ötödik helyre esett vissza. Eközben Montoya fokozatosan gyorsult, aminek az lett a következménye, hogy ekkor futotta meg a verseny leggyorsabb körét, ami két tizeddel jobb volt, mint a szombati pole-t jelentő körideje.

A 15. körben Panis is elment Webber mellett, azonban a kör végén ő is behajtott friss gumikért, őt Heidfeld, majd da Matta követte, aki csapattársához hasonlóan először elment Webber mellett. Nemsokára az élmezőny is a boxba hajtott utánpótlásért, Montoya a harmadik, Schumacher az ötödik helyre ért vissza. Utánuk Coulthard és Alonso is meglátogatta a szerelőit.

A friss gumikon da Matta szárnyakra lelt, a hajtűben megelőzte Jacques Villeneuve-öt. Webber és Button kiállása után Jos Verstappen is lecserélte az abroncsait, azonban visszatérve a pályára megfőtt a Minardi motorja, így az ő kiesésével már csak tizenhárman maradtak versenyben.

Montoya senkitől sem zavartatva rótta köreit, megpróbált annyi előny összeszedni, hogy az elég legyen a többi boxkiálláshoz is. Sorra körözte le a mezőny végét, az újonc Nicolas Kiesa-n már rég túl volt, majd Webber, Button és Heidfeld is kört kapott tőle.

A következő izgalmat a Trulli, Alonso, Schumacher, Coulthard négyes második helyért folytatott harca jelentette. Miközben Buttont körözték le, a Stadion bejáratánál Alonso elmérte az ívet, és kisodródott a kavicságyba. Szerencsére lendületből jött vissza, azonban ez a kis hiba is elég volt az ötszörös világbajnoknak, hogy feljöjjön a harmadik helyre.

Két körrel később Montoya nyitotta a második kerékcsere-hullámot. A kolumbiai akkora előnyre tett szert, hogy az élre tudott visszajönni. A következő körökben szinte a teljes mezőny bent járt a boxutcában, ahol egy előzést is láthattunk, Heidfeld a gyorsabb szerviznek köszönhetően megelőzte Villeneuve-öt.

A pontszerző, nyolcadik helyért ekkor már javában folyt a küzdelem Webber és Button között, melyben a brit állt jobb helyen. Webber második garnitúra gumijai nem voltak tökéletesek, azonban az utolsó négy már sokkal jobban tapadt, ezután folyamatosan Button nyomában loholt.

Az utolsó, harmadik kerékcsere szakasz a vége előtt 17 körrel kezdődött, szintén Montoya nyitásával. Azonban az élmenők közül Trulli, Alonso, Schumacher és Coulthard sem akart kettőnél többször kilátogatni a szerelőikhez. A Renault olasz pilótájának emiatt már láthatóan küszködnie kellett az autó pályántartásával, ráadásul igen le is lassult, felsorakoztatva maga mögé az üldözőit.

Schumacher az 58-ik körig várt a támadással, ekkor azonban a Parabolika végén könyörtelenül mellé ment Trullinak, aki későbbre vette a féktávot, emiatt a kanyarív sem sikerült túl ideálisra, ezért le is tolta a bukótérbe a ferrarist, aki azonban visszatérve a helyes útra legyorsulta a Renault-t, így már a képzeletbeli dobogó második fokán autózott.

Egy körrel később Coulthard is hasonló manőverrel akart túljutni Trullin, ám az olasz most résen volt, emiatt a skót maradt a negyedik helyen. Azonban két kanyarral később, a Mercedes szakaszon, Trulli elfékezte magát, és Coulthard kihasználva az alkalmat feljött a harmadik helyre.

Megindult a találgatás, hogy vajon elég lesz-e neki a hátralévő pár kör arra, hogy utolérje és megelőzze a pontversenyben élen álló Schumachert, megakadályozva őt abban, hogy nyolc ponttal gyarapítsa a hazai versenyén az eddigi 69-et.

A világbajnokot azonban Montoyán kívül más pilóta ma nem tudta legyőzni. Nem úgy a Bridgestone. A Renault-okkal folytatott ádáz küzdelem, és a kétcserés taktika azonban megbosszulta magát, Schumacher bal hátsó kereke defektet kapott, így ki kellett állnia a boxba cserére. Ezzel elúszott a második hely, és a nyolc pont, de a hetedik helyre még így is be tudta hozni a talpon maradt Ferrarit.

A verseny egészén a váltóval, illetve a kipörgésgátló elektronikájával küszködő, de a küzdelmet fel nem adó Fisichellán azonban kifogott a technika, két körrel a vége előtt fel kellett adnia a versenyt, újból a boxba hajtott, de még a csapat garázsáig sem jutott el a lerobbant Jordan-nel.

Az utolsó kör még tartogatott izgalmat a közönségnek, a pontszerző helyért küzdő Webber a Stadion részen megcsúszott és a gumifalnak ütközött. A két kieső ugyan nem látta meg a kockás zászlót, de a végén a 11. és a 13. helyen értékelték őket.

A nyolcadik helyét tehát a végéig megőrizte Jenson Button, mögötte csapattársa, Jacques Villeneuva ért célba a másik BAR-ral. Nick Heidfeld a tizedik helyen zárt hazai futamán.

Az élete első Forma-1-es versenyén bemutatkozó, dán Nicolas Kiesa semmi kirívó hibát nem követett el, így az izgalmakban nem szűkölködő versenyen szinte feltűnés nélkül ért célba, mégis elégedett lehet, hiszen a 12. helyen látta meg a kockás zászlót.

A Német Nagydíj befutója kicsit átrendezte a két pontverseny állását. Montoya a tíz pontjával feljött a második helyre, míg Button Webbert, da Matta Frenztent, Panis pedig Villeneuve-öt előzte meg a bajnokságban.

A csapatbajnokságban is történt változás, a kettős pontszerzéssel a Toyota megduplázta eddigi pontjainak a számát, így a kilencedik helyről felugrott a hatodikra, maga mögé utasítva a Jaguart, a Jordant és a Saubert.

A vasárnapi verseny tehát izgalmasabbá tette a pontversenyt, összébb hozta a bajnoki címre még esélyes pilótákat, akiknek minden egyes pontra szükségük lesz a minél jobb év végi helyezés eléréséhez. Ennek függvényében minden bizonnyal hatalmas küzdelem lesz az átalakított Hungaroringen, ahová a száguldó cirkusz három hét múlva látogat el.

    Verseny Német GP  
    Helyszín: Hockenheim, Németország  
    Időpont: 2003. augusztus 3., vasárnap 14:00-15:30 (CET)  
    Versenytáv: 67 kör (306.458 km)  
    Időjárás: Száraz  
    Tavalyi első: Michael Schumacher 1ó27:52.078    
    Név Csapat G   Köridő Kör  
1.   Juan-Pablo Montoya BMW.WilliamsF1 M   1h28:48.769 67  
2.   David Coulthard McLaren-Mercedes M + 1:05.459 67  
3.   Jarno Trulli Renault M + 1:09.060 67  
4.   Fernando Alonso Renault M + 1:09.344 67  
5.   Olivier Panis Toyota M + 1 kör 66  
6.   Cristiano da Matta Toyota M + 1 kör 66  
7.   Michael Schumacher Ferrari B + 1 kör 66  
8.   Jenson Button BAR-Honda B + 1 kör 66  
9.   Jacques Villeneuve BAR-Honda B + 2 kör 65  
10.   Nick Heidfeld Sauber-Petronas B + 2 kör 65  
11.   Mark Webber Jaguar-Cosworth M + 3 kör 64  
12.   Nicolas Kiesa Minardi-Ford B + 5 kör 62  
13.   Giancarlo Fisichella Jordan-Ford B + 7 kör 60  
    Leggyorsabb kör:  Juan Pablo Montoya 1:14.917  14   
             
    Kiestek        
    Név Csapat G     Ok  
25.   Jos Verstappen Minardi-Ford B   motor  
9.   Justin Wilson Jaguar-Cosworth M   műszaki  
1.   Heinz-Harald Frentzen Sauber-Petronas B   ütközés  
1.   Ralf Schumacher BMW.WilliamsF1 M   ütközés  
0.   Ralph Firman Jordan-Ford B   ütközés  
0.   Kimi Raikkönen McLaren-Mercedes M   ütközés  
0.   Rubens Barrichello Ferrari B   ütközés  
    B = Bridgestone M = Michelin      
  Az eredmények nem hivatalosak  

A Német Nagydíj körtáblázata

Letölthető: A körtáblázat PDF-ben (korlátlanul nagyítható)

    Leggyorsabb körök Német GP  
    Helyszín: Hockenheim, Németország  
    Időpont: 2003. augusztus 3., vasárnap 14:00-15:30(CET)  
    Időjárás: Száraz  
    Győztes: Juan Pablo Montoya      
    Tavalyi legjobb: Michael Schumacher 1:16.462    
    Név Csapat G   Köridő Kör  
1.   Juan-Pablo Montoya BMW.WilliamsF1 M   1:14.917 14  
2.   Jarno Trulli Renault M   1:15.740 13  
3.   Olivier Panis Toyota M   1:15.883 34  
4.   David Coulthard McLaren-Mercedes M   1:16.003 14  
5.   Cristiano da Matta Toyota M   1:16.051 35  
6.   Fernando Alonso Renault M   1:16.060 16  
7.   Michael Schumacher Ferrari B   1:16.081 36  
8.   Jenson Button BAR-Honda B   1:17.430 41  
9.   Mark Webber Jaguar-Cosworth M   1:17.754 46  
10.   Nick Heidfeld Sauber-Petronas B   1:18.036 10  
11.   Giancarlo Fisichella Jordan-Ford B   1:18.145 51  
12.   Jacques Villeneuve BAR-Honda B   1:18.235 65  
13.   Justin Wilson Jaguar-Cosworth M   1:19.441 3  
14.   Nicolas Kiesa Minardi-Ford B   1:20.171 26  
15.   Jos Verstappen Minardi-Ford B   1:20.

 

Michael Schumacher Szurkolói Klub
 
Schumi Vodafone-s reklámja
 
Következő futam
 
Óra
 
Chat
A Chatben tilos mindenfatja oldalreklámozás! Jó beszélgetést!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Véleménykérdezés
Ki a Forma-1 legeslegjobb pilótája?

Michael Schumacher
Felipe Massa
Kimi Raikkönen
Fernando Alonso
Juan-Manuel Fangio
Mika Häkkinen
Ayrton Senna
Alain Prost
Niki Lauda
Rubens Barrichello
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavazás
Milyen az oldal?

Ez a legjobb F1-es oldal
Nagyon tetszik az oldal
Jó az oldal, de kell még videó
Jó az oldal de kell még kép
Nem tetszik az oldal
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Képek 2003

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Brazil Nagydíj

San Marinó-i Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Osztrák Nagydíj

Monte Carló-i Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Európa Nagydíj

Francia Nagydíj

Brit Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Olasz Nagydíj

Amerikai Nagydíj
 
Japán Nagydíj

 
Képek 2005

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Bahreini Nagydíj

San Marinó-i Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Monte Carló-i Nagydíj

Európa Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Francia Nagydíj

Brit Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Török Nagydíj

Olasz Nagydíj

Belga Nagydíj

Brazil Nagydíj

Japán Nagydíj

Kínai Nagydíj

 
Képek 2007

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Bahreini Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Monte-Carlói Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Francia Nagydíj

Brit Nagydíj

Európa Nagydíj

Magyar Nagydíj

Török Nagydíj

Olasz Nagydíj

Belga Nagydíj

Japán Nagydíj

Kínai Nagydíj

Brazil Nagydíj

 
Más oldalak bannerei
 
SMS
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?