All.gportal.hu  Következő Forma-1 futam: 2010. július 25., Németország, Hockenheim
All.gportal.hu Következő Forma-1 futam: 2010. július 25., Németország, Hockenheim
Friss hír

Regisztrált felhasználók: 927- -->1171 :D - Köszönöm a sok regisztrációt ;)

A frissítések megkezdődtek az oldalon!

2008as futamok letöltése: 1 2 3



2010es futamok letöltése: 1

 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Az oldal bannere



Főoldalra

 
A hét képe
 
A hét videója
 
Zenekereső
MP3 Kereső

Ide írd be az együttes nevét vagy a szám címét amit le akarsz tölteni! 

 
Menü
 
Michael Schumacher
 
Link
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Böngészők száma az oldalon
Látogató van az oldalon
 
Számláló
Indulás: 2005-10-23
 
E-mail
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Versenyek eredményei - 2008

1.Futam 2008.03.16
Ausztrál GP - Melbourne
Pole: Lewis Hamilton
Győztes: Lewis Hamilton

2.Futam 2008.03.23
Maláj GP - Sepang
Pole: Felipe Massa
Győztes: Kimi Raikkönen

3.Futam 2008.04.06
Bahrein GP - Sakhir
Pole: Robert Kubica
Győztes: Felipe Massa

4.Futam 2008.04.27 
Spanyol GP - Barcelona
Pole: Kimi Raikkönen
Győztes: Kimi Raikkönen

5.Futam 2008.05.11 
Török GP - Istambul
Pole: Felipe Massa
Győztes: Felipe Massa

6.Futam: 2008.05.25
Monaco GP - Monte Carlo
Pole: Felipe Massa
Győztes: Lewis Hamilton

7.Futam: 2008.06.08 
Kanada GP - Montreal
Pole: Lewis Hamilton
Győztes: Robert Kubica

8.Futam: 2008.06.22
Francia GP - Magny-Cours
Pole: Kimi Raikkönen
Győztes: Felipe Massa

9.Futam: 2008.07.06
Brit GP - Silverstone
Pole: Heikki Kovalainen
Győztes: Lewis Hamilton

10.Futam: 2008.07.20
Német GP - Hockenheim
Pole: Lewis Hamilton
Győztes:
Lewis Hamilton

11.Futam: 2008.08.03
Magyar GP - Mogyoród
Pole: Lewis Hamilton
Győztes: Heikki Kovalaien

12.Futam: 2008.08.24 
Európa GP - Valencia
Pole: Felipe Massa
Győztes: Felipe Massa

13.Futam: 2008.09.07
Belga GP - Spa
Pole: Lewis Hamilton
Győztes: Felipe Massa

14.Futam: 2008.09.14 
Olasz GP - Monza
Pole: Sebastian Vettel
Győztes:
Sebastian Vettel

15.Futam: 2008.09.28 (éjszaka)
Szingapúr GP - Szingapúr
Pole: Felipe Massa
Győztes: Fernando Alonso

16.Futam: 2008.10.12
Japán GP - Fuji
Pole:
Lewis Hamilton
Győztes: Fernando Alonso

17.Futam: 2008.10.19
Kína GP - Shanghai
Pole:
Lewis Hamilton
Győztes: Lewis Hamilton

18.Futam: 2008.11.02
Brazil GP - Interlagos
Pole:
Felipe Massa
Győztes: Felipe Massa

2008 Világbajnoka: Lewis Hamilton

 
Képek 2002

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Brazil Nagydíj

San Marino-i Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Osztrák Nagydíj

Monte Carló-i Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Európa Nagydíj

Brit Nagydíj

Francia Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Belga Nagydíj

Olasz Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Japán Nagydíj

 
Képek 2004

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Bahreini Nagydíj

San Marinói Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Monacói Nagydíj

Európa Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Francia Nagydíj

Brit Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Belga Nagydíj

Olasz Nagydíj

Kínai Nagydíj

Japán Nagydíj

Brazil Nagydíj

 
Képek 2006

Bahreini Nagydíj

Maláj Nagydíj

Ausztrál Nagydíj

San Marino-i Nagydíj

Európa Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Monte Carló-i Nagydíj

Brit Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Francia Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Török Nagydíj

Olasz Nagydíj

Kínai Nagydíj

Japán Nagydíj

Brazil Nagydíj

 
Képek 2008

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Bahreini Nagydíj

Spnayol Nagydíj

 
Ne másolj!
 
2005 archív
2005 archív : Alonso, Trulli, Heidfeld a sepangi dobogón

Alonso, Trulli, Heidfeld a sepangi dobogón

  2007.03.03. 10:16

Ausztrália után a Renault a Malajziai Nagydíjon megszerezte második győzelmét is, a hőségben könnyedén maga mögé utasítva vetélytársait. Jarno Trulli mindössze két futam után megszerezte a Toyota idénre követelt első dobogós helyezését, megelőzve Nick Heidfeldet. A Ferrarik ismét küszködtek.

Két pole pozíció és két lényegében rajt-cél győzelem a Renault mérlege az idei második nagydíj után. Giancarlo Fisichella ausztráliai első helyét követően Sepangban Fernando Alonso söpörte be a legjobbnak járó trófeát, a Toyota pedig - Jarno Trulli második helye révén - megszerezte első dobogós pozícióját. A BAR-ok a 4. körre teljesen leírták magukat és a Ferrari ismét nem tudott beleszólni az élen zajló csatározásokba.

A közeli erdőtűz miatt az embert próbáló hőség mellett némi füst is nehezítette a versenyzők dolgát a Malajziai GP első köreiben, ám a délelőtt a pole pozíciót megszerző Alonsót ez sem zavarta, és a rajt után rögtön az élre állt. Mögé Trulli, Fisichella, Mark Webber, Ralf Schumacher, Jenson Button, Kimi Räikkönen, David Coulthard, Christian Klien, Juan-Pablo Montoya, Rubens Barrichello, Felipe Massa, Michael Schumacher, Jacques Villeneuve, Anthony Davidson, Tiago Monteiro, Narain Karthikeyan, Christijan Albers és Patrick Friesacher sorakozott fel.

A Takuma Sato betegsége miatt lehetőséget kapó Davidson nem sokáig élvezhette új státuszát, mert az alatta dohogó BAR-Honda motorja a 2. körben hatalmas füstfelhővel jelezte: részéről ennyi volt. Ugyanebben a körben Button autója is aggasztó tüneteket kezdett produkálni, és két körrel később meg is állt. Így hát csomagolhattak a hétvége folyamán különben sem brillírozó BAR-osok. Friesacher is gyorsan leírta Minardiját: már a 3. körben a kavicságyban kötött ki.

Időközben Alonso állandó jelleggel 1:36-os köröket futott, míg a többiek közül a legjobbaknak is csak 1:38-ra, majd 1:37-re telt. A 12. körre a 13. helyen küszködő Michael Schumacher hátránya már 36 másodperc volt, azaz a címvédő épp 3 másodpercet kapott körönként spanyol ellenfelétől, ami - ismerve az előző 5-6 év történéseit - legalábbis meghökkentő.

A verseny egyharmada környékén a Jordanek zavarták meg az állóvizet, némiképp bambán, de annál veszélyesebben kezelve az őket lekörözni készülők gyors érkezését. A sauberes Jacques Villeneuve-öt csapata rádión kérte, hogy ugyan lépjen már a gázra, "vagy valami…", ám az egykori világbajnok ehelyett pár körrel később a célegyenes-végi kavicságyban kötött ki. Mint később elmondta, az autó kerekei fékezésnél minduntalan blokkoltak, nehéz volt vezetni.

Elsőként Klien érkezett a boxba, majd sorban a többiek. Räikkönen már-már pehelykönnyű McLarenjével a 23. körben megfutotta a grand prix végén is a leggyorsabbnak bizonyuló kört: 1:35.483-at, Barrichello pedig Webbert gyimankolta a 6. helyért.

A finn McLaren-ász, miután visszaérkezett a pályára első tankolása után, rögtön jobb hátsó defektet kapott, így kulloghatott vissza az alig irányítható autóval, és ezzel egy időben búcsút inthetett dobogós ill. pontszerző vágyainak.

A 3. pozíciót birtokló Giancarlo Fisichella köridejei jelentősen romlottak, bizonyára egyenes arányban a gumik elhasználódásával, így az őt követő Webber, Ralf Schumacher és Nick Heidfeld rövidesen az ő ill. egymás nyakába zúdult. Lett is szépségdíjas csetepaté a 30. körben: az ifjabbik Schumacher elirigyelte az ausztrál williams-es 4. helyét és próbálkozott, de kudarcot vallott. Miután a két autó összeért, ő is főként annak örülhetett, hogy egyáltalán a pályán tudta tartani a TF05-öt. Heidfeld hátulról figyelte a jelenetet, és a kínálkozó helyzetet kihasználva némi küzdelem árán elment Ralf Schumacher mellett, majd vérszemet kapva csapattársánál is megpróbálkozott, Webber azonban brutális határozottsággal és elszántsággal adta a tudtára, miszerint: "nem".

A Barrichello-vezette, 13. Ferrari a 34. körben Red Bull-zúzdába került: Coulthard után Klien is "ledarálta" a brazilt, akinek nyomorúságát a boxban egy beszorult üzemanyagtöltő-cső tetézte. Massa eközben a 11. pozícióban lévő Michael Schumachert tolta volna le maga elől, de nem járt sikerrel.

A 38. kör Webber és Fisichella versenyének végét hozta: a dobogóra hajtó olasz nem adta magát, és miután megcsúszott, a külső ívről érkező ausztrálban végezte. Egyelőre nem tudtak megegyezni, melyikük a hibás; a versenybíróság vizsgálja a balesetet.

Alonso senkitől sem - csak éppen elromlott vizespalackjától - zavartatva haladt az élen a 40. körben is, mögötte Trulli, Heidfeld, Ralf Schumacher és Montoya. A végére a sorrend csak a német toyotás orrkúp-cseréjének következtében változott a 4-5. helyen, fordítottjára.

Az 50. körben Rubens Barrichello Ross Brawn javaslatára úgy döntött, hogy a gyakorlatilag megszűnt tapadás miatt feladja, és visszatért a Ferrari-bázisra. Csapattársának sikerült ugyan behoznia az F2004M-et a 7., pontszerző helyre, de a konstruktőri bajnokságban így sem túl fényes a tavalyi etalon olasz istálló helye, hiszen 10 pontjukkal egyelőre a Renault, a Toyota és a RedBull mögött állnak.

Az egyéni vb-t Alonso vezeti kollégája, Fisichella előtt, mögöttük négy pilóta tudhat magáénak 8 pontot: Barrichello, Coulthard, Montoya és Trulli.

    Verseny 2. - Malajziai GP  
    Helyszín: Sepang, Kuala Lumpur, Malajzia  
    Időpont: 2005. március 20., vasárnap, 08:00-10:00 (CET)  
    Pályahossz: 5543 m  
    Időjárás: Száraz (levegő: 33-37 fok, aszfalt: 43-53 fok)  
    Tavalyi első: J-P. Montoya (Williams) 1:34.223      
    Név   Csapat G   Idő   Kiesés oka Kör  
1.   Fernando Alonso SPA Renault M 1ó31:33.736   56  
2.   Jarno Trulli ITA Toyota M + 24.317   56  
3.   Nick Heidfeld GER BMW.WilliamsF1 M + 32.188   56  
4.   Juan-Pablo Montoya COL McLaren-Mercedes M + 41.631   56  
5.   Ralf Schumacher GER Toyota M + 51.854   56  
6.   David Coulthard GBR Red Bull-Cosworth M + 1:12.543   56  
7.   Michael Schumacher GER Ferrari B + 1:19.988   56  
8.   Christian Klien AUT Red Bull-Cosworth M + 1:20.835   56  
9.   Kimi Räikkönen FIN McLaren-Mercedes M + 1:21.580   56  
10.   Felipe Massa BRA Sauber-Petronas M + 1 kör   55  
11.   Narain Karthikeyan IND Jordan-Toyota B + 2 kör   54  
12.   Tiago Monteiro POR Jordan-Toyota B + 3 kör   53  
13.   Christijan Albers NED Minardi-Cosworth B + 4 kör   52  
   
14.   Rubens Barrichello BRA Ferrari B + 7 kör   kiállt 49  
15.   Giancarlo Fisichella ITA Renault M + 19 kör   ütközés 37  
16.   Mark Webber AUS BMW.WilliamsF1 M + 19 kör   ütközés 37  
17.   Jacques Villeneuve CAN Sauber-Petronas M + 29 kör   kicsúszás 27  
18.   Jenson Button GBR BAR-Honda M + 51 kör   motor 5  
19.   Anthony Davidson GBR BAR-Honda M + 53 kör   motor 3  
20.   Patrick Friesacher AUT Minardi-Cosworth B + 53 kör   kicsúszás 3  
    Leggyorsabb kör: K. Räikkönen (McLaren) 1:35.483     24  
   
B = Bridgestone,  M = Michelin
 
  Az eredmények nem hivatalosak

 
Michael Schumacher Szurkolói Klub
 
Schumi Vodafone-s reklámja
 
Következő futam
 
Óra
 
Chat
A Chatben tilos mindenfatja oldalreklámozás! Jó beszélgetést!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Véleménykérdezés
Ki a Forma-1 legeslegjobb pilótája?

Michael Schumacher
Felipe Massa
Kimi Raikkönen
Fernando Alonso
Juan-Manuel Fangio
Mika Häkkinen
Ayrton Senna
Alain Prost
Niki Lauda
Rubens Barrichello
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavazás
Milyen az oldal?

Ez a legjobb F1-es oldal
Nagyon tetszik az oldal
Jó az oldal, de kell még videó
Jó az oldal de kell még kép
Nem tetszik az oldal
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Képek 2003

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Brazil Nagydíj

San Marinó-i Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Osztrák Nagydíj

Monte Carló-i Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Európa Nagydíj

Francia Nagydíj

Brit Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Olasz Nagydíj

Amerikai Nagydíj
 
Japán Nagydíj

 
Képek 2005

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Bahreini Nagydíj

San Marinó-i Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Monte Carló-i Nagydíj

Európa Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Francia Nagydíj

Brit Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Török Nagydíj

Olasz Nagydíj

Belga Nagydíj

Brazil Nagydíj

Japán Nagydíj

Kínai Nagydíj

 
Képek 2007

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Bahreini Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Monte-Carlói Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Francia Nagydíj

Brit Nagydíj

Európa Nagydíj

Magyar Nagydíj

Török Nagydíj

Olasz Nagydíj

Belga Nagydíj

Japán Nagydíj

Kínai Nagydíj

Brazil Nagydíj

 
Más oldalak bannerei
 
SMS
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?