Michael Schumacher és Rubens Barrichello indul az első sorból a 2004-es Magyar Nagydíjon. A Ferrarik mögé vasárnap a két BAR-Honda állhat fel Takuma Sato, Jenson Button sorrendben. Baumgartner Zsolt csapattársa, és a mért kör nem teljesítő Felipe Massa elől vághat neki hazai futamának.
Michael Schumacher és Rubens Barrichello indul az első sorból a 2004-es Magyar Nagydíjon. A hatszoros német bajnok 62. pole pozícióját szerezte meg a Hungaroringen. A Ferrarik mögé vasárnap a két BAR-Honda állhat fel Takuma Sato, Jenson Button sorrendben. Baumgartner Zsolt csapattársa, és a mért kör nem teljesítő Felipe Massa elől vághat neki hazai futamának.
A magyar versenyzőnek 3 tizedet sikerült javítania az első időmérő edzésen elért idején: 1:24.329-et autózott. A másik Minardiban ülő Gianmaria Bruni ellenben több mint 1 másodpercet rontott, így 3 tizeddel Baumgartner mögé szorult.
A következő mért kört Christian Klien, a Jaguar versenyzője tette meg: 1:21.118-cal átmenetileg átvette a vezetést, ám érkezett a kolléga, Mark Webber és az élre állt.
Meglepetésre David Coulthard sem tudott McLarenjével az ausztrál elé kerülni; Giorgio Pantano maga mögé utasította a Minardikat, és feliratkozott a 4. helyre.
Olivier Panis 5 századdal verte az újonc Christian Klient, de idejét nem tudta 1:21 alá szorítani. Nick Heidfeld csapattársa elé furakodott be, de rögtön hátrébb is csúszott egyet, hiszen a Cristiano da Matta helyére érkezett Ricardo Zonta nála is jobban teljesített.
A tavalyi pole pozíció birtokosa, Fernando Alonso 1:19.996-tal átvette a vezetést Webbertől. Ettől az eredménytől jócskán - majd 6 tizeddel - elmaradt Kimi Räikkönen ideje, aki azonban így is második lett.
A Williams-től Ralf Schumacher indianapolisi balesete miatt lehetőséget kapó Antonio Pizzonia 174 ezreddel maradt el Alonsótól, ezzel eggyel hátrébb taszította a McLaren finn sztárját.
Jarno Trulli is jobbnak bizonyult a Räikkönennél, ám Pizzonia teljesítményébe már beletört az olasz bicskája.
Jenson Button megfutva az eddigi legjobb két utolsó szektoridőt 1:19.700-zal az élre állt. A soron következő Juan-Pablo Montoya a Williams-ben 29 ezreddel kikapott csapattársától, és a 4. pozícióban találta magát.
Takuma Sato hajszállal - 7 ezreddel - megszerezte, igaz egyelőre csak átmenetileg, az első rajtkockát. Az első időmérőn kitűnően szereplő Giancarlo Fisichella Montoya mögé, a 6. helyre hozta be Sauberjét.
Felipe Massa taktikai okokból nem futott mért kört; a Saubernél úgy vélték, több előnyük származik abból, ha eleve az utolsó helyről rajtolnak, mint abból, ha a motorcsere miatt 10 pozícióval hátrábbról kell indulniuk.
Az utolsó előttiként pályára guruló Michael Schumacher fél másodpercet javítva Sato idején 1:19.146-ot autózott. Az ezzel megszerzett első rajtkockát már csapattársa, Rubens Barrichello sem tudta elvenni tőle, a Ferrari így idén nyolcadszor várhatja a piros lámpák kialvását az első helyről.