All.gportal.hu  Következő Forma-1 futam: 2010. július 25., Németország, Hockenheim
All.gportal.hu Következő Forma-1 futam: 2010. július 25., Németország, Hockenheim
Friss hír

Regisztrált felhasználók: 927- -->1171 :D - Köszönöm a sok regisztrációt ;)

A frissítések megkezdődtek az oldalon!

2008as futamok letöltése: 1 2 3



2010es futamok letöltése: 1

 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Az oldal bannere



Főoldalra

 
A hét képe
 
A hét videója
 
Zenekereső
MP3 Kereső

Ide írd be az együttes nevét vagy a szám címét amit le akarsz tölteni! 

 
Menü
 
Michael Schumacher
 
Link
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Böngészők száma az oldalon
Látogató van az oldalon
 
Számláló
Indulás: 2005-10-23
 
E-mail
 
Szavazás
Lezárt szavazások
 
Versenyek eredményei - 2008

1.Futam 2008.03.16
Ausztrál GP - Melbourne
Pole: Lewis Hamilton
Győztes: Lewis Hamilton

2.Futam 2008.03.23
Maláj GP - Sepang
Pole: Felipe Massa
Győztes: Kimi Raikkönen

3.Futam 2008.04.06
Bahrein GP - Sakhir
Pole: Robert Kubica
Győztes: Felipe Massa

4.Futam 2008.04.27 
Spanyol GP - Barcelona
Pole: Kimi Raikkönen
Győztes: Kimi Raikkönen

5.Futam 2008.05.11 
Török GP - Istambul
Pole: Felipe Massa
Győztes: Felipe Massa

6.Futam: 2008.05.25
Monaco GP - Monte Carlo
Pole: Felipe Massa
Győztes: Lewis Hamilton

7.Futam: 2008.06.08 
Kanada GP - Montreal
Pole: Lewis Hamilton
Győztes: Robert Kubica

8.Futam: 2008.06.22
Francia GP - Magny-Cours
Pole: Kimi Raikkönen
Győztes: Felipe Massa

9.Futam: 2008.07.06
Brit GP - Silverstone
Pole: Heikki Kovalainen
Győztes: Lewis Hamilton

10.Futam: 2008.07.20
Német GP - Hockenheim
Pole: Lewis Hamilton
Győztes:
Lewis Hamilton

11.Futam: 2008.08.03
Magyar GP - Mogyoród
Pole: Lewis Hamilton
Győztes: Heikki Kovalaien

12.Futam: 2008.08.24 
Európa GP - Valencia
Pole: Felipe Massa
Győztes: Felipe Massa

13.Futam: 2008.09.07
Belga GP - Spa
Pole: Lewis Hamilton
Győztes: Felipe Massa

14.Futam: 2008.09.14 
Olasz GP - Monza
Pole: Sebastian Vettel
Győztes:
Sebastian Vettel

15.Futam: 2008.09.28 (éjszaka)
Szingapúr GP - Szingapúr
Pole: Felipe Massa
Győztes: Fernando Alonso

16.Futam: 2008.10.12
Japán GP - Fuji
Pole:
Lewis Hamilton
Győztes: Fernando Alonso

17.Futam: 2008.10.19
Kína GP - Shanghai
Pole:
Lewis Hamilton
Győztes: Lewis Hamilton

18.Futam: 2008.11.02
Brazil GP - Interlagos
Pole:
Felipe Massa
Győztes: Felipe Massa

2008 Világbajnoka: Lewis Hamilton

 
Képek 2002

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Brazil Nagydíj

San Marino-i Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Osztrák Nagydíj

Monte Carló-i Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Európa Nagydíj

Brit Nagydíj

Francia Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Belga Nagydíj

Olasz Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Japán Nagydíj

 
Képek 2004

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Bahreini Nagydíj

San Marinói Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Monacói Nagydíj

Európa Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Francia Nagydíj

Brit Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Belga Nagydíj

Olasz Nagydíj

Kínai Nagydíj

Japán Nagydíj

Brazil Nagydíj

 
Képek 2006

Bahreini Nagydíj

Maláj Nagydíj

Ausztrál Nagydíj

San Marino-i Nagydíj

Európa Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Monte Carló-i Nagydíj

Brit Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Francia Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Török Nagydíj

Olasz Nagydíj

Kínai Nagydíj

Japán Nagydíj

Brazil Nagydíj

 
Képek 2008

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Bahreini Nagydíj

Spnayol Nagydíj

 
Ne másolj!
 
2003 archív
2003 archív : Ralf Schumi volt a Nürburgring legjobbja

Ralf Schumi volt a Nürburgring legjobbja

  2007.01.24. 21:09

A Monacói, illetőleg Kanadai Nagydíjon begyűjtött pole pozíciója után futamgyőzelmet is ünnepelhetett Ralf Schumacher: a Williams német pilótája hibátlan versenyzéssel nyerte a nürburgringi Európa Nagydíjat, pályafutása során ötödször integethetett a közönségnek a dobogó tetejéről. A Williams amúgy kettős győzelmet aratott, elvégre Juan Pablo Montoya lett a második, míg a harmadik hely Rubens Barrichellónak jutott. Michael Schumacher ötödikként futott be, ám helyezése vitatható: külső segítséget vett ugyanis igénybe.

Érdekes versenyt hozott a világbajnokság kilencedik futama, az Európa Nagydíj. Sokáig úgy tűnt, izgalommentes másfél óra elé nézünk: Räikkönen a startnál simán őrizte meg vezető helyét, eztán senki nem tudott még csak a közelébe sem férkőzni. Magabiztosan vezetett, mígnem a technika ördöge közbe nem szólt: motorja elfüstölt, s kénytelen volt feladni a versenyt.

Már-már schumacheri szerencséről kezdtek beszélni a nézők (a német ekkor harmadik volt, azaz ha a leintésig minden változatlan maradt volna, Räikkönen utolérte volna a világbajnoki pontversenyben), a sors azonban igazságot szolgáltatott: egy érdekes Montoya-manőver után az ötszörös világbajnok a kavicságyban kötött ki, így mindenki azt hitte, számára is befejeződött az Európa Nagydíj.

Igen ám, csakhogy a pályabírók közül néhányan a segítségére siettek, s visszatolták autóját a pályára. Könnyen elképzelhető, hogy a végül ötödik helyen befutott németet emiatt megbüntetik, mert a szabálykönyv szerint külső segítséget nem szabad igénybe venni a verseny alatt. (Nem büntették meg.)

Fernando Alonso is szolgált néhány meglepetéssel, előbb hősiesen tartotta maga mögött David Coulthardot, majd néhány körrel a leintés előtt úgy megtréfálta, hogy a skót is kiesett a versenyből. A célegyenesben még Michael Schumacher is majdnem letolta a pályáról, ám nagy nehezen megőrizte negyedik helyét.

A Williams amúgy kettős győzelmet aratott, teljesen megérdemelten Ralf Schumacheré lett a dobogó első foka. Második Montoya, harmadik pedig Barrichello lett.

Nick Heidfeld szombati betlije után a boxból eredt a többiek után, a többi 19 pilóta rajtja problémamentesre sikeredett. Kimi Räikkönen mint a villám, úgy húzott el a piros lámpák kialvásának pillanatában, mögötte Ralf Schumacher fordult be másodikként az első kanyarba. A Williams németje tehát megelőzte második helyről rajtoló, kissé elalvó bátyját, a negyedik helyet pedig Barrichello vette el Montoyától. Helyet cserélt még Trulli és Alonso is, így az első kör után Räikkönen, R. Schumacher, M. Schumacher, Barrichello, Montoya, Trulli, Alonso, Panis volt a sorrend.

Négy kör után Räikkönen majd' négy másodperces előnyre tett szert R. Schumacherrel szemben, akit bátyja alaposan szorongatott hátulról. A kanyarokban centikre közelítette meg a Ferrari a Williamst, az egyenesekben azonban a kisebbik Schumacher rendre ellépett üldözőjétől.

A mezőny hátsó traktusába szorult Villeneuve nagy nehezen leküzdötte a két előtte haladó Minardit, a nyolcadik körben azonban minden erőfeszítése feleslegessé vált: előbb megelőzte Verstappent, majd néhány pillanattal később megpördült, s visszakerült oda, ahonnan elindult. Räikkönen eközben sorra autózta a leggyorsabb köröket az élen, s előnyét hat és fél másodpercre növelte R. Schumacherrel szemben.

A kilencedik kör elején Panis is bemutatott egy piruettet, a célegyenes végén fékezte el magát a francia. A nyolcadik pozíciót így David Coulthard vette át. A gumigyilkos Nürburgringen a Jordan kezdte meg a kerékcseréket, előbb Firman, majd Fisichella látogatta meg a szerelőket.

A 13. körben folytatódott Villeneuve pechszériája: miután leküzdötte Verstappent, Wilsont vette üldözőbe, ám a Michael Schumacher által átépíttetett sikánt kissé szűkre szabta: mindezt első vezetőszárnya bánta. Két fordulóval később Räikkönen és M. Schumacher megérkezett első kerékcseréjére, a McLaren és a Ferrari boxában is hibátlan munkát végeztek az illetékesek. Kisvártatva Barrichello is túlesett a kötelező szervizen, az első helyet pedig természetesen R. Schumacher vette át: Räikkönen az ötödik, M. Schumacher a hatodik helyre tért vissza.

A williamsesek közül Montoya érezte előbb szükségét egy kerékcserének, a 17. körben, Alonsóval és Coultharddal egy időben hajtott a depóba. Helycsere nem volt, ugyanebben a sorrendben tértek vissza a pályára. R. Schumacher a 21. körig várt első kiállásával, autóját 7,7 másodperc alatt tették rendbe a szerelők. Simán vissza is ért a második helyre, azaz Räikkönen, R. Schumacher, M. Schumacher, Barrichello, Montoya, Alonso, Trulli, Coulthard volt ez idő tájt a sorrend.

Räikkönen hiába vezette senkitől sem zavartatva az Európa Nagydíjat, a technika ördöge "végzett vele": a 25. körben egyszerűen elfüstölt alatta a Mercedes-motor, így - a mezőnyből elsőként - a verseny feladására kényszerült. Pech. Az első hely így R. Schumacher ölébe hullott, akit továbbra is a Räikkönen kiesése miatt némiképp nyugodtabb üzemmódba kapcsoló bátyja üldözött. A különbség három és fél másodperc volt köztük.

A harmadik helyen autózó Barrichello Montoyát kapta meg a nyakába, a kolumbiai azonban tisztes távolból követte a brazilt: a másfél másodperc körüli különbség nem valószínűsített előzést. M. Schumacher sem igazán erőlködött, hogy utolérje öccsét, úgy tűnt, nagyon is jó neki a második hely.

Az ötszörös világbajnok a 35. körben tudta le második kerékcseréjét, s Coulthard mögé, a hetedik helyre tért vissza. Egy fordulóval utána Barrichello is szervizelt, a brazil autójával is hibátlan munkát végeztek. Panis kerékcseréjénél sem lehetett hibát észrevenni, a francia a boxból való kihajtás után mégis azonnal kiesett. Ismét a célegyenes végén pördült meg, ám ezúttal - feltehetően - technikai hiba miatt. Ugyanebben a körben Jarno Trulli is búcsúzott, szintén technikai hiba következtében kellett autóját leparkolnia a pálya szélén.

Montoya a 39. körben szervizelt, s a depóban megelőzte Barrichellót, azaz a negyedik helyre tért vissza. R. Schumacher is tökéletes pit-stopot mutatott be, s a boxból akkor hajtott ki, amikor M. Schumacher befordult a célegyenesbe.

A 41. körben Montoya megérkezett M. Schumacher nyakára, majd némileg vitatható manőverrel a külső íven megpróbálta megelőzni az ötszörös világbajnokot. Ráhúzott a német autójára, amely emiatt megpördült, s a kavicságyban ragadt. Néhány segítő kéz azonnal ott termett, s visszatolták a ferrarist a pályára, ez azonban szabályellenes (külső segítséget nem szabad igénybe venni), így elméletileg büntetés vár Schumacherre, aki hatodikként tudta folytatni a versenyt. (Schumacher motorja nem állt le, s autója veszélyes helyen állt, így egyes vélemények szerint ez volt az egyetlen dolog, amit tenni lehetett. Mások szerint ha a kerék forog, s a motor nem áll, nem tilos a külső segítség. Végleges döntés a futam után várható.)

Közben Coulthard is utolérte Alonsót, s öldöklő csatába kezdtek a negyedik helyért. A fiatal spanyol azonban remekül zárta az íveket, így a McLaren skótja maradt ötödik. R. Schumacher, Montoya, Barrichello, Alonso, Coulthard, M. Schumacher, Webber, Button volt ekkor a sorrend.

A 48. körben Coulthard majdnem letolta a pályáról Alonsót, ám a spanyol továbbra is őrizte a negyedik helyet. Úgy tűnt, fékproblémái vannak, ennek ellenére hősiesen harcolt. Villeneuve szenvedései az 52. körben befejeződtek, az egyszeres világbajnok kanadai a 15. helyről kényszerült kiállni.

Az 53. körben Fisichella defektet kapott, s sokadszor is a boxba kellett hajtania, két fordulóval később pedig a másik Toyota, jelesül Cristiano da Matta fejezte be az Európa Nagydíjat. A brazil motorja Räikkönenéhez hasonlóan jókora füstfelhő kíséretében mondta fel a szolgálatot. Az élen eközben senkitől sem zavartatva haladt R. Schumacher, tőle 15 másodpercre pedig Montoya.

Hullottak a versenyzők, mint a legyek, nem sokkal később (két körrel a leintés előtt) Coulthard repült a kavicságyba. A dupla lassító előtt Alonso a szokottnál kicsit korábban fékezett, a mclarenes pedig éppen szélárnyékba próbált kerülni. Hogy ne szálljon bele a Renault-ba, elkapta a kormányt, így azonban nem volt esélye arra, hogy folytassa a versenyt.

Gyakorlatilag ez volt a futam utolsó eseménye, bár a kockás zászló előtt még M. Schumacherrel is meggyűlt Alonso baja. A német is majdnem letolta a pályáról a spanyolt, akinek autója feltehetően az utolsókat rúgta, ám a sorrend nem változott: nyert Ralf Schumacher, mögötte Montoya és Barrichello ért célba. Negyedik Alonso, ötödik M. Schumacher, hatodik Webber, hetedik Button, nyolcadik pedig Heidfeld lett, azaz a Sauber sok sikertelen verseny után végre újra pontot szerzett.

1. R. Schumacher (német, Williams-BMW) 1:34:43.622 ó
2. Montoya (kolumbiai, Williams-BMW) 16.821 mp hátrány
3. Barrichello (brazil, Ferrari) 39.673 mp h
4. Alonso (spanyol, Renault) 1:06.731 p h
5. M. Schumacher (német, Ferrari) 1:06.762 p h
6. Webber (ausztrál, Jaguar-Cosworth) 1 kör h
7. Button (angol, BAR-Honda) 1 kör h
8. Heidfeld (német, Sauber-Petronas) 1 kör h
9. Frentzen (német, Sauber-Petronas) 1 kör h
10. Pizzonia (brazil, Jaguar-Cosworth) 1 kör h
11. Firman (ír, Jordan-Ford) 2 kör h
12. Fisichella (olasz, Jordan-Ford) 2 kör h
13. Wilson (angol, Minardi-Cosworth) 2 kör h
14. Verstappen (holland, Minardi-Cosworth) 3 kör h
15. Coulthard (skót, McLaren-Mercedes) 4 kör h

Kiesett:
da Matta (brazil, Toyota)
Villeneuve (kanadai, BAR-Honda)
Trulli (olasz, Renault)
Panis (francia, Toyota)
Räikkönen (finn, McLaren-Mercedes)

Leggyorsabb kör: Räikkönen (finn, McLaren-Mercedes) 1:32.621 p (14. kör).

Következik a világbajnokság 10. futama: Francia Nagydíj (Magny-Cours, július 6.).

 
Michael Schumacher Szurkolói Klub
 
Schumi Vodafone-s reklámja
 
Következő futam
 
Óra
 
Chat
A Chatben tilos mindenfatja oldalreklámozás! Jó beszélgetést!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Véleménykérdezés
Ki a Forma-1 legeslegjobb pilótája?

Michael Schumacher
Felipe Massa
Kimi Raikkönen
Fernando Alonso
Juan-Manuel Fangio
Mika Häkkinen
Ayrton Senna
Alain Prost
Niki Lauda
Rubens Barrichello
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavazás
Milyen az oldal?

Ez a legjobb F1-es oldal
Nagyon tetszik az oldal
Jó az oldal, de kell még videó
Jó az oldal de kell még kép
Nem tetszik az oldal
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Képek 2003

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Brazil Nagydíj

San Marinó-i Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Osztrák Nagydíj

Monte Carló-i Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Európa Nagydíj

Francia Nagydíj

Brit Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Olasz Nagydíj

Amerikai Nagydíj
 
Japán Nagydíj

 
Képek 2005

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Bahreini Nagydíj

San Marinó-i Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Monte Carló-i Nagydíj

Európa Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Francia Nagydíj

Brit Nagydíj

Német Nagydíj

Magyar Nagydíj

Török Nagydíj

Olasz Nagydíj

Belga Nagydíj

Brazil Nagydíj

Japán Nagydíj

Kínai Nagydíj

 
Képek 2007

Ausztrál Nagydíj

Maláj Nagydíj

Bahreini Nagydíj

Spanyol Nagydíj

Monte-Carlói Nagydíj

Kanadai Nagydíj

Amerikai Nagydíj

Francia Nagydíj

Brit Nagydíj

Európa Nagydíj

Magyar Nagydíj

Török Nagydíj

Olasz Nagydíj

Belga Nagydíj

Japán Nagydíj

Kínai Nagydíj

Brazil Nagydíj

 
Más oldalak bannerei
 
SMS
 

Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!